2011. szeptember 19., hétfő

Essie - Cute as a button (686) és Essence Nail Art Special Effect Topper (03) - Hello Holo

Azt hiszem mostanában kicsit sokat írtam lakkokról, úgyhogy (remélem) ez lesz mostanában az utolsó.

Két kis lakkot mutatok most be. Az első Essie - Cute as a button. Természetes fényél nekem rózsaszínes, mesterségesnél inkább narancsos. Szóval kicsit korallos az egész. Mindenesetre egy kellemes vidám szín. Maga a lakk könnyen kenhető, gyorsan szárad és tartós.

A másik lakk Essence (Nail Art Special Effect Topper) - Hello Holo. Mivel egy csillámos fedőlakkról beszélünk és még nem használtam önmagában túl sok minden nem mondható el róla. Talán csak annyi, hogy egész gyorsan szárad.

Kis sztori: régebben sok csillogó lakkot használtam. De mostanában ez valahogy abbamaradt. Talán tudat alatt közrejátszik az is, hogy nem egyszerű leszedni a körömről. Azonban mivel annyi helyen láttam az utóbbi időben, így kipróbáltam, bár úgy gondoltam, ugyan már, minek ez. De bejött, a csillogás még mindig rabul ejt! :)
Azt azonban hozzá kell tennem, hogy ez is csak bizonyos fényekben csillog, amikor nem csillog pedig csak pár ezüstös pöttyről beszélhetünk ez egyik körmömön...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése