2012. január 12., csütörtök

Gossip Girl wardrobe / closet

Na ki nagy Gossip Girl fan? Hát nem Én! :D

Tudom nagyon sokan szeretik, de engem valahogy nem köt le. Régebben sokszor próbálkoztam vele, lévén hogy még is csak egy olyan sorozatról van szó, ahol előtérbe kerül a divat, de nem. Akárhányszor kezdtem bele... nem érdekelt.
Mindezek ellenére azonban mégis alkalmak adtán belekukkantok a sorozatba. Hogy őszinte legyek abszolút a ruhák miatt, a csodás darabok (mert tényleg nagyon szép ruhák vannak a filmben) gyönyörködtetik a szemet!

Ma is ahogy pakolásztam, gondoltam háttér zajnak berakom és néha odapillantva milyen jó lesz szép ruhákat látni :) , majd azon kaptam magam, hogy a 3. részt nézem zsinórban...

Hagyjuk is, a lényeg, hogy megszállt az ihlet és úgy gondoltam rákeresek eme csodás ruhák tároló helyére,  mondanom sem kell, mindet elfogadnám! :)

A film


A ruhák

costume designer - Eric Damon














2 megjegyzés:

  1. Huhh elfogadnám ezt a "kevés" cuccot. Álomszépek!

    VálaszTörlés
  2. atyaég, mennyi minden. gondoltam, hogy nem kevés dologgal dolgoznak, de ezek aképek lesokkoltak:D egyetértek kingával, én is elfogadnám őket:D

    VálaszTörlés