2012. március 19., hétfő

4 napos csodakúra

Igen, vagy nem ... :D
Nem egy szó szerint vett csodakúráról van szó, bár sejtem páran tényleg valami csodakúrát látnak a dolgok mögött. De ez itt most az elmúlt 4 napról szól, amit a Március 15.-e adott.

A napi rutin, ami megszakadt ezzel a kis szünettel igazi feltöltődést hozott a számomra. Bár fejben/lélekben még mindig/állandóan pörögtem és őrlődtem mégis a mai napon érzem, hogy frissebb vagyok.

Tudom közhelyes, de kisütött a nap, mentem erre arra, (hogy pontos legyek, nálam szerdától volt "szünet"), ettem fagyiiiiit!! igen FAGYIIIIIT!! Ez nem egy nagy szó, mivel Én télen is jégkrémet tolok :D :P , de most igazi fagyizóban, a kedvencemet, ami sárkánygyümölcsös.... hmm... jó visszagondolni is.
Levetettem a télikabátomat (Én elhordanám nyárig is), rokon látogatás is volt, azokkal voltam akik körében jól érzem magam. Mindeközben pedig MELEG!! volt.
Minden este futottam, végre nem a hideg levegőt szedtem be, többet voltam szabadban. 

Egyszóval olyan volt ez elmúlt pár nap, mint egy kisebb csodakúra! Nem hozott nagy változásokat, csak egy fokkal pozitívabb szemléletet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése