2012. szeptember 21., péntek

Benetton - UNEMPLOYEE OF THE YEAR (UnHate)

United colors of Benetton. Gondolom a divatmárkát sokan ismeritek. De vajon tudtátok azt is, hogy a Benetton is azon márkák közé tartozik, akik nem félnek "más" reklámokat készíteni?!

Lehet többet mond ha egy képet is csatolok?


Így máris ismerősebb ugye?! Anno elég nagy port kavartak a vezetőkről szóló kis képek.

A mostani kampányuk középpontjában mint mindig, még most a sokszínűség elfogadása áll. Mint a szójáték, mely a védjegyükké vált. (UNHATE - a gyűlölet ellentéte)

A legújabb kampányuk a munkanélküli fiatalokról szól. A világválság egyik fő jellemzője a munkanélküliség, mely nagy mértékben érinti a fiatal (18-30 éves) pályakezdőket.
Kampányfilmjükben igyekeznek felhívni a "gyűlölködők" figyelmét arra, hogy nem lustaságból nem dolgoznak a fiatal felnőttek és el kell törölni az ezzel kapcsolatos előítéleteket.

A kampányban a márka alkut ajánl a fiatal, 30 év alatti állástalanoknak, küldjék be ötleteiket, és mutassák meg, hogy mire lennének képesek. A beküldött javaslatok közül a legjobb 100-at 5000 eurós díjazásban részesíti a cég. A versenybe itt lehet jelentkezni.

Nézzük is a kampányfilmet! Nekem nagyon tetszik!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése