2013. február 20., szerda

GUCCI WOMEN'S FALL / WINTER 2013

Hamarosan kezdődik a GUCCI FALL WINTER 2013 divatbemutató, melyet online lehet követni. (Ez már csak egy ilyen időszak.) Ha vége van jövök a beszámolóval. :)

Ahogy ígértem vissza is tértem. A shownak vége. Lássuk a beszámolót.

Kezdeném a  színekkel: fekete, piros, zöld, kék és ezek árnyalatai.

 Egy aprócska kis csúszással (hívjuk bemelegítőnek) indult a 2013-as őszi/téli Gucci divatbemutató.

Az anyagválasztás és a formák alapvetően nem okoztak meglepetést. Fényes anyagok, merev anyagok, határozott szabásvonalak - ezek jellemezték a show első felét. Állatmintában (mely már a Burberry őszi/téli kollekciójánál is jelen volt) megjelent a kígyóminta. Főként szoknyákat láthattunk pár nadrág mellett. A kedvenceim határozottan a kabátok és a ruhák (dress) voltak. Ami nem vált kedvencemmé az a bugyos/pufi újj. Volt 1-2 darab, ahol egész eltalálták, főleg a rövidebbeknél, de alapvetően azokkal nem voltam kibékülve. Illetve kisebb meglepetést okozott pár (ha jól láttam) tyúklábmintás ruhadarab.
Viszont volt pár nagy pozitívum is. A klasszikus nőies darabok és ilyen volt a (nem is tudom mi lehetett pontosan) csipke, háló, vagy anyag, mindenesetre a mintája pazar volt. Amint találok képet hozom.

A show második felében megérkeztek a "madarak". Én legalábbis annak láttam őket. Majd a közelebbi fotókat jobban megvizsgálom, mert nem tudtam eldönteni, hogy toll, vagy színes szőrme borítja e a ruhákat. A ruhák kidolgozottsága azonban nagyon szép és alapos volt, összességében tetszettek.

Igazi, borongós, éjsötét hangulatot kölcsönöztek a show-nak, máris várom az őszt!

Ennyit a Gucci 2013-as női őszi/téli divatbemutatóról.

A képekkel majd jövök. (jöttem)
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése