2013. április 26., péntek

Beyonce - H&M ( kampány videó )

Mint már arról beszámoltam 1-2 alkalommal Beyonce és H&M együttműködés hamarosan szemünk elé tárul az üzletekben is. Most pedig a kampány videó, vagy mondjuk úgy kampány (music video) klip látott napvilágot.

A svéd hálózattal karöltve elkészített kollekció darabjai láthatóak Beyoncén a klipben. A korábban, a Bahamákon készült promo képek után, bár mondhatnám, hogy felüdülés ez a videó, mely egyébként (ahogy az egész kampány - utalva ezzel Beyonce eljövendő turnéjának nevére) a "Beyoncé as Mrs Carter in H&M" nevet viseli, de nem.

A videóban a 4 elem (föld, levegő, víz, tűz) koncepciót használták fel. Ahogy B is nyilatkozott:

"I've always liked H&M's focus on fun affordable fashion. 
I really loved the concept we collaborated on to explore the different emotions of women 
represented by the four elements - fire, water, earth and wind,"




A klipben egyébként Beyonce Standing On The Sun című dala hallható. És hogy miért is vagyok elégedetlen?! Nekem túl steril a klip. De lehet csak - a nemrég kirobbant fotós botrány miatt Beyonce körül, vagy mert túl magasra állítottam a mércét vele kapcsolatban - vagyok elégedetlen. Elvégre nem is annyira rossz ez a kampány videó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése