2013. május 31., péntek

A nagy Gatsby - kosztümök (The Great Gatsby)

Megnéztem a filmet. Már jó ideje vártam, hogy végre láthassam. Magasak voltak az elvárásaim, de közben tartottam is Baz Luhrmann elképzeléseitől (gondolok itt a harsány Moulin Rouge-ra). Persze láttam a bemutatót és volt elképzelésem, de amikor elkezdődött a film az első (jó)pár percben csak úgy sikítozta az agyam, hogy "Jajj ne!". De szerencsére ez az érzés lecsillapodott és beszippantott a film. Nem szeretnék lelőni semmit azoknak akik még nem látták, így csak annyit mondok csodálatos film lett! Ebben nagy szerepet játszik Fitzgerald, DiCaprio és természetesen Luhrmann. Már most bekerült nálam a kedvenc filmek közé! (ami nem könnyű, nagyon kritikus vagyok)

De hogy témánál maradjak, a kosztümök... Nagyon sok statiszta vonul fel a filmben és a grandiózus(abb) jeleneteknél azt a rengeteg ruhát (valljuk be) csodálni elképesztő volt. Minden elismerésem!
A nagy Gatsbynél nem spóroltak a pompával. Csak egy-két infó: Prada (Miuccia Prada) ruhák, Tiffany & Co. ékszerek, extravagáns húszas évek.




A vázlatok...



A kiállítás...

Ahogy írtam Catherine Martin (jelmeztervező) és Miuccia Prada álmodták meg a jelmezeket, melyeket be is mutattak egy New York-i Prada üzletben.









Forrás: fashionologie.com



És hogyan is festettek ezek a filmben?!













És a grandiózus jelenetek!



4 megjegyzés:

  1. Fantastic!!
    http://theartist-mona.blogspot.com.es/2013/06/black-look-and-animal-print-coat.html

    VálaszTörlés
  2. Amazing film! Prada is a genius! :)

    dianadaron.ru

    VálaszTörlés