2013. augusztus 29., csütörtök

Miley Cyrus és az ő nyelve ( VMA 2013 )

Gondolom sokan láttátok a 2013-as VMA-t, ami Brooklynból jelentkezett. De ha nem akkor viszont ha másba nem is, de Miley twerkinges mémjébe (vagy a hírébe) már biztos sokan belefutottatok.

A 2013-as VMA-n Miley először egy nagy medvéből kilépve "macis" bodyban feszült, majd azt letépve egy ruhának korántsem mondható testszínű "valamiben" rohangált a színpadon. Várható volt? Igen. Mégis meghökkentő? Igen. De nem azért amiben volt, hanem amit csinált benne miközben rajta volt.

Miley Cyrus és Robin Thicke

Alapvetően miről is beszélünk? Itt volt a kis Miley Cyrus, gyerekszínész, kamerák előtt töltötte életét és most úgy érezte itt az ideje, hogy ebből kitörjön és végre felnőttként tekintsenek rá. De valóban most kezdődött ez? Már a We can't stop című klipjében is jócskán kijutott nekünk Miley új stílusából, de azt még megemésztette a világ, ezen pedig meglepődünk. Miért is?

Bár már korábban is próbálkozott a vadabb énjének kifejezésével, ha jobban belegondolunk mégis ott kezdődött az egész amikor levágatta haját. Rövid és szőke lett (Én egyébként imádtam, sokkal jobban áll neki, mint a régi) aztán jöttek furábbnál furább frizurák és ruhák. De nem a "nyelvnyújtás", nem, az már bizony korábban is megvolt. Mondhatjuk, hogy a kis Cyrus ezen "új" énje már régebben is itt volt. Borzasztó hosszú nyelve van, amikor csak meglátom arra gondolok : "Tedd már el!!" Hogy egy kicsit szemléletesebbé tegyem íme egy kis mix abból a bizonyos nyelvből.

Miley és az ő nyelve

ijesztő
Lássuk mi volt a reakció rá:




Az új számát egyébként nagyon szeretem.



2 megjegyzés:

  1. a reakciók oltáriak és érthetőek is XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem én is hasonlóan festhettem, amikor először láttam. :)

      Törlés