2013. október 8., kedd

Frizura lépésről lépésre - masnis fonat

Szoktátok összekötve hordani a hajatokat? Ki nem? Én rengeteget. Amikor belenézek a tükörbe tudom, hogy valamit kellene változtatni, de mit. (?)
Erre problémára tökéletes megoldás ez a frizura. Nagyon egyszerű, látványos és nem csak a hajunkat, de az egész napunkat fel tudja dobni.

(Nemrég találtam meg a gépemen lementve ezt a képet, nem tudom honnan van, de első ránézésre tudtam miért is mentettem le.)

Egyetlen probléma vele (számomra, lehet másoknak gyerekjáték) a fonás elkészítése hátul. De egy teljesen egyszerű hagyományos fonatot én is el tudok készíteni. Szóval aki hasonlóképen nem annyira ügyes, mint én annak a következőt javaslom: ameddig gumizni szeretnénk addig befonni tejesen egyszerű fonással egy tincset hátul (ha tovább akarjuk fokozni akkor elöl is) majd összefogni a hajat (a fonat természetesen látszani fog) és onnantól ugyanazokat a műveleteket végrehajtani, mint a fenti képen is látható.


Hogy tetszik? Ki fogjátok próbálni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése