2011. augusztus 2., kedd

Shoptúra

Ismét elérkezett az idő egy kis shoptúrához, illetve ennek összefoglalásához.

Hétvégén gyors kis kört tettem, úgy mellesleg bolt ügyileg.
Gyorsan elmentünk a Premier Outlets Centerbe, itt konkrétan csak 1 üzlet miatt voltunk, Mango. Nem is emlékszem mikor jártam utoljára arra. Most ideje volt! Röpke szétnézésem a boltok kirakatiban csak annyi benyomást hagyott, hogy árzuhanás van! Aztán jött a Mango, szerencsére viszonylag korán érkeztem így nem volt tömeg, később azonban lett. Tényleg nagyon rég nem voltam, azóta van változás: összeszedettebb, rendezettebb, tisztább, átlátható. Jó pár darabot beszereztem itt.
Ez után jött a fő célpont, az Aréna Pláza. Főként mivel utána már nem volt kedvem továbbmenni, meg időm sem igazán. Sok kedvelt üzlet egy helyen, úgyhogy tökéletes. Ami a fontos, akció akció akció! Egymás hegyén hátán amerre a szem ellát emberek, aki nem szereti a tömeget próbáljon délelőtti órákban arra járni. Minden üzletben akció volt, már szétnézni is alig mertem, nehogy beleszeressek valamibe. De hát mikor lehet ilyen áron vásárolni ha nem amikor akció van?! De azért nem szabad túlzásokba esni, mielőtt bemegyek valahova mindig elmondom magamban, hogy csak ami tényleg kell és nem a "megvettem, sohasem vettem fel, ott lóg a szekrényben" területre akarok beszerezni egy újabb darabot.

1-2 bolt, az árzuhanás tekintetében:
Promod: hirdeti az akciót, de nem akkora a kínálat...
H&M: eléggé meg van fogyatkozva a leárazott rész, de még lehet találni pár jó darabot
Stradivarius: elég sok jó darab volt még, lehet válogatni
Orsay: Nem túl nagy a kínálat, bár maga az üzlet sem nagy
C&A: kicsit átalakították az üzletet, úgyhogy (legalábbis nekem) keresgélni kell
Bershka: felfordulás, káosz
NewYorker: nem mentem be, de újdonságként hatott rám, hogy van, (hmm, lehet rég jártam arra...)
Tally Weijl: meglepődtem hogy volt pár elég jó darab (mind ruha, mind kiegészítő) akciósan

Hirtelen nem jut több üzlet eszembe, legalábbis nem lényeges benyomás az üzletekről.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése