2011. október 7., péntek

Shoptúra

Mostanában elég sok helyen lehet olvasni ilyen-olyan akcióról. Úgyhogy próbálom összeszedni a saját tapasztalataim alapján milyen is a kínálat mostanában.

Először is, habár jön az ősz és már nyáron is sok olyan ruhát láthattunk ami őszi, még mindig van mire várni, úgy gondolom jönnek még be ruhák. Az akciókról elöljáróban annyit, hogy főként nyári cuccok vannak leakciózva. 1-2 pulcsit beletettek az akciókba de inkább csak a becsalogatás kedvéért.

Szóval az akciók!
Szerencsére a H&M, a honlapján, szokta közölni az akcióit, szóval ha valaki arra a márkára akarja helyezni a hangsúlyt, akkor érdemes a honlapjukat figyelni. Természetesen sokkal szélesebb a választék az üzleteiben, mint amit online meg lehet nézni, de azért érdemes ott nézelődni. Hozzáteszem, van ami a honlapon fent van de az üzletben nincs. Az nagyon bosszantó tud lenni, főleg ha valaki csak azért megy be. Én jártam így, konkrétan amiket kinéztem azokból egy sem volt bent. :S
Az akciós ruhák nyáriak, Én őszintén egyet sem találtam amire azt mondtam volna, hogy érdemes megvenni.

Számos helyen van most újra akció, tényleg szinte mindenhol nyári ruhák. Úgyhogy bárhova be lehet térni (gondolok elsősorban a bevásárlóközpontokra, mivel itt több üzlet van egy helyen, így biztos lesz több akciót kínáló márka is), de csak akkor ajánlatos, ha mást is akartok venni, mert nem olyan nagy a kínálat.

Meglepő módon ahol egész széles skálán mozognak most ruhák, az a NewYorker. Vannak igazán jó akciók most ott. Illetve kezdik jobban szétbontani a különböző stílusú ruhákat így nem kell az egész boltot végigbóklászni kincsek után kutatva.

Egyébként ha tényleg valakit a H&M-es akció érdekel akkor 3 helyen néztem meg: Corvin, Aréna, Campona. Mind3 teljesen más. Talán a Camponában van a legtöbb ruha. Vannak eltérő akciós darabok is, pl a sálak tekintetében.

Ja, és igen, most vannak a Glamour napok! ... 7-9. ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése