2012. augusztus 16., csütörtök

Teszt - SpaRitual Sole Mate Hydrating Foot Balm (hidratáló lábkrém)

A nyári időszakban fokozott ápolást igényel lábunk. A nyitott cipők, papucsok, szandálok megviselik a lábfejünket.
Ebben az időszakban az egyébként normálisnak mondható lábam rendszeresen kiszárad, megkeményedik. Mondanom sem kell rendszeresen ápolom, folyamatosan kenem, stb, mégis nehéz olyan lábápoló krémet találni ami biztosítaná a megfelelő hidratálást a lábomnak.
Azonban most úgy érzem megtaláltam a megfelelőt!

Amikor először kibontottam azonnal megcsapott a kellemes citrusos illata! Egyszerűen imádom! :) Állaga sűrű, azonban könnyen kenhető és nagyon gyorsan beszívódik, pillanatok alatt puhává varázsolja bőrünket. (Ez most úgy hangzik, mint valami szlogen, de tényleg így van!)

Oh, a legjobbat még nem is mondtam! De ezt inkább a hivatalos honlapról idézném!
"71%-ban igazoltan organikus alkotóelemekből készül, mélyen a bőrbe hatolva ápolja, védi és felfrissíti a fáradt lábat. Hidratál és puhává varázsolja a bőrt." Mi az amit fontos még róla tudni?: A SpaRitual Sole Mate Hydrating Foot Balm vegán alapelvek szerint készült, azaz: parabenektől, kőolajszármazékoktól és mesterséges színezékektől mentes és biológiailag lebomló. (forrás)

Kell ennél több?! Én nagyon megszerettem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése