2013. szeptember 19., csütörtök

Burberry - Spring / Summer 2014

A New York Fashion Week után már a London Fashion Week is véget ért, jelenleg pedig Milánón a divatvilág szeme.
Azonban mint annyiszor, most sem hagyhatom figyelmen kívül az egyik legkedvencebb márkám bemutatóját. Mint már azt megszokhattátok ha jön Burberry jövök én is. Ez most sincs másképp.

Összességében annyit tudnék mondani, hogy az őszi kollekció "tavasziasítása". Nem más, sajnos. 
Ahogy néztem a bemutatót (szerencsére mindig adják online) végig azt éreztem, hogy én ezt már láttam valahol. Nem is kellett sokat töprengenem utána, hiszen írtam is róla Burberry Resort Collection 2014 (értem én, hogy pre-season, meg minden, de akkor is...), szinte egy az egyben ugyanaz.
Az értékéből persze egy cseppet sem von le ez a tény, hiszen kiváló ruhákat láthattunk. Azonban egy kis újítás nem ártott volna! (Vagy ezt hivatott elérni a cipő? - ez az almazöld az egyik kedvencem - )

Elég a szócséplésből, beszéljenek a képek!


















Képek forrása : 1, 2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése