2013. október 2., szerda

Day Dress - Hideg van, de még lehetünk divatosak, öltözködjünk rétegesen

Minden nap elmondom magamnak többször is, hogy : "Szeptember van (tudom, ma már október 2, de a lényegen nem változtat), ősz eleje. Nincs hideg. Ez még az átmenet, nincs tél, nem kell kabát... " Még folytathatnám, de a lényeg biztosan így is átjött mindenkinek.
De ma nem, ma szétnéztem és azt mondtam, hideg van!
Ráz  hideg, remélem nem betegszem le és nem csak a rossz közérzet beszél belőlem. Bizony be kell látnom  (látnunk), hogy ez nem az az ősz amit vártunk. Ez bizony már majdnem tél. Olykor még visszatér az a pozitív tévképzetem, hogy egy kellemes őszi napon vagyok, de a dermesztő ősz súlyos pille léptei mindenhol otthagyják a nyomukat.

Hogy mit vegyek fel, minden nap kérdés. Miért is? Mert szívem szerint bundanadrág, bundapulcsi, bundakabát, bundasapka, bundakesztyű, bundazokni és bundasál lenne a napi outfitem. De mivel még csak nem is rendelkezem ennyi hipermeleg ruhával és mert már látom magam lelki szemeim előtt, mint egy Michelin baba más, megoldást kell választani. -> Kreatív rétegezés!

Összeállítottam két outfitet őszre. Egyet hétköznapra egyet pedig munkába vagy alkalomra (szóval egy kicsit elegánsabbat). Bármennyire hatalmas is a hype a kék szín körül. Nálam most a piros dominál és ezt az összeállításokban is észre fogjátok venni. (Bár azért a kéket sem vetem meg. ;) )
Igyekeztem minden darabhoz Magyarországon is beszerezhető alternatívát találni. A linkeket a képet alatt megtaláljátok.


Top  //  Garbó // Kardigán // Kabát // Kesztyű // Nadrág // Sapka // Sál // Csizma // Táska // Öv



Hogy bírjátok ezt a hideg őszi időszakot?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése