2011. június 29., szerda

Shoptúra - Vörösmarty tér, Váci utca

Tegnapi napon gyors kis shoptúrára vetemedtem. Mivel az elmúlt időkben megfeledkeztem ezekről beszámolni, így a tegnapit most nem hagyom ki.
Általában nagyon szeretek ezen a környéken vásárolgatni, nézelődni (Vörösmarty tér, Váci utca). Nem csak azért mert itt a Fashion Street és társai... Nagyon sok ember, szép környék, sok látnivaló, sokkk bolt! Imádom!
A zenészek/művészek az utcán, a hangulat, a helyek... mind-mind elragadóak. Jó erre járkálni, úgy érzi magát az ember, mintha Budapest szívében lenne; lüktetnek a terek!


Nem is ragozom tovább, térjünk át a boltok kínálatára. 
Mondanom sem kell tele van minden leárazással!! Kell ennél több? A válasz igen, kell! :) Első lépteim a H&M felé vettem. Azért is szeretem annyira a Vörösmarty téren lévő H&M-et, mert úgy érzem magam mikor bemegyek, mintha ide válogatták volna össze a legjobb darabokat. A földszinten csupa klasszikus, az emeleten sportos és férfi részleg. Szokás szerint az üzlet zsúfolva. De ezt csak most emelem ki, mert általános tendencia volt ez a tegnapi nap folyamán minden boltban. Leárazás, leárazás hátán! Tényleg most ez a lényeg! A klasszikusnak mondható/inkább elegáns darabok nagyon szépek. Mintha csak az Én ízlésem szerint állították volna össze a kínálatot!

Második utam a NewYorkerbe vezetett, mivel majdnem egymás mellett van a két üzlet. Nem igazán néztem szét, mert kis időhiányban voltam. De a gyors körbejárás után ki is mentem. Hagyjuk is.

Ezután egyik nagy kedvencembe, a Stradivariusba, mentem. Nagyon szeretem a ruháit, a stílusokat. Nézelődtem is jó ideig. Hol az órámra, hol a ruhákra pillantottam. Itt is vannak leárazások, de annyira nem voltak feltűnőek, mint pl a H&M-ben.

Következő célpontom a Bershka volt. Találtam 1-2 jó darabot, de semmi extra. Lehet kicsit válogatós lettem tegnap.

Hozzáteszem, azért is szeretem annyira ezt a környéket, mert jó több szintes üzletekben válogatni. Sokkal egyedibbé/különlegesebbé teszi az egészet!

Bershka után éreztem, hogy már szorít az idő, így (mivel több embernél is Zara szatyrot láttam- de fura leírni azt, h SZATYOR, szerintem még sosem írtam- kíváncsi lettem mi lehet ott) bementem a Zarába. Jobban körülnézni már nem volt időm, de nem igazán találtam semmit, ami megfogott volna. Leárazások természetesen itt is vannak. Egész jó áron lehet vásárolni most. Úgyhogy azért érdemes betérni.

Az utolsó üzlet ezen a gyors délutánon a C&A volt. Most már eszembe jutott, hogy akartam venni egy hagyományos fekete nadrágot. Így itt célirányosan keresgéltem. Örömmel tapasztaltam, hogy egy sarokban csak fekete nadrágok vannak. Fel is próbáltam, de idő hiányában a döntés elhalasztottam.


Összességében elmondhatom, hogy megéri most vásárolni, mert sok helyen vannak akciók, leárazások és aki előre tervez pár őszi darabot is kifoghat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése