2013. március 5., kedd

Ebay - vásárlási lista

Már jó rég írtam ebay listát, holott (lelkesesédem, bár mondhatnám, hogy töretlen azonban volt egy időszak amikor igencsak hanyagoltam) nézegetem azért időközönként.
 
De most is összejött egy kisebb lista arról mit kellene beszerezni, vagy inkább mi az ami megmozgatja a fantáziám.
 
1, Nyakláncok minden mennyiségben
Alapvetően itt most egy darabot lehet látni, de a linkre kattintva számos jön elő, csak győzzünk válogatni.
LINK
 
2, Sál
Tavasszal, nyáron, ősszel, télen. Igen, mondhatni mindig hordok sálat. Most ez az egyik kedvencem azok közül, amiket találtam.
LINK
 
3, ÓraCsillagok. Kell ennél többet mondani?! Nagyon szeretem rajta a csillagokat.

LINK

4, Kicsi gyűrű (ujjperc felett?!)
Már egy ideje szeretnék vékony arany gyűrűt, elsősorban a mutatóújjamra. A keresés közben tetszettek meg ezeke a kicsi gyűrűk is, amiket pl a képen látható módon lehet hordani.

LINK
5, 6, Kis méretű táska
Utoljára hagytam (talán) a két kedvencemet. Idén mindenképp szeretnék pár kis méretű táskát. Teljesen beléjük szerettem. Eddig a nagy pakolósakat preferáltam (bár vannak kicsik is), de ismerem magam és ameddig lehet addig pakolok. Szóval be kellene újjítani 1-2 kicsi színeset.

LINK
LINK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése