2013. június 15., szombat

A nap képe - Garnier Fructis Goodbye Damage - a photoshoppolt haj esete (az amla és a photoshop ereje)

Gyakorlatilag szembe jött ma velem ez a kép és nem tudom szó nélkül hagyni.
Szóval, itt ez az általam még nem használt, Garnier Fructis Goodbye Damage termékcsalád. Nem próbáltam, nyilván nagyon hasznos termék és alapvetően meg vagyok elégedve a Garnier márkával, szóval nem a hatására akarok kitérni. Még egyszer leszögezem, a termék hatásáról nem tudok, nem próbáltam. De! Meglátva ezt a csoda képet ezzel a csoda hajjal... az embernek annyi elvárása lehet, de gyanítom ezeket csak akkor teljesíti ez a termékcsalád ha photoshop-ot is mellékelnek hozzá!

Láttunk már kirívó esetet photoshoppolt reklámokkal kapcsolatban, gondoljunk csak a bizonyos L'Oréal - Beyoncé reklámra. Tudom én is és gondolom nem mondok nagyot, ha azt gondolom mind tudjuk, hogy finoman szólva is "feltuningolják" a képeket.
De ez a haj, ezen a képen... mintha egy parókát adtak volna rá, de még arra is ment photoshop, vagy mint amikor ilyen hajas próbás oldalon gengszterkedünk és mindenféle frizurával dobjuk fel a fényképet amit feltöltöttünk. Nagyon nem természetes!

Egy szó, mint száz, csak mértékkel használjuk ezt a programot, pls!



Nem szoktam ennyire fennakadni egy-egy reklámon, de ezt most ki kellett írnom magamból. Értem, hogy mit szeretnének ezzel a szuper hajkoronával bemutatni, de nekem így egy kicsit sok.
Láttam a TV reklámot is, ott is a szép a haj, de ennél a képnél sokkal természetesebb, amit a TV-ben láthatunk. Ha bármilyen úton-módon mégis ennyire meseszép a haja a modellnek, akkor vegyétek úgy, hogy nem mondtam semmit. De... hiszem ha látom.

P.S.: egyébként nagyon kíváncsi vagyok a termékre, mert amit ígér az igazán nagyszerű. (Túl sok bennem a szkepticizmus?)

6 megjegyzés:

  1. ááá, és tényleg!!! :D
    "a photoshoppolt haj esete" - nagyon tetszett a cím :D

    VálaszTörlés
  2. Hát igen. Enyhe túlzás... Meg ilyenkor mindig azt mondom, hogy hozzanak ki az én hajamból valamit, és az lesz az igazi eredmény :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) igen, én is alávetem a hajam a kúrának ha ilyen vagy ehhez közeli eredményt kapok. Milyen jó is lenne ilyen tökéletes hajjal élni! :)

      Törlés