2012. január 18., szerda

Shoptúra: Debrecen - olcsóbb üzletek?! (Fórum Debrecen)

Alapvetően Budapesten szoktam vásárolni. Természetesen ha elmegyek valamerre, amennyiben van időm, szétnézek az aktuális városban milyenek az üzletek, mi merre van, mi mennyibe kerül.
Hétfőn volt alkalmam Debrecenben is szétnézni. Konkrétan a Fórum Debrecen Bevásárlóközpontot céloztam meg. Ha pontos akarok lenni akkor a belvárost, a Fórumot és a Plázát céloztam meg. De ha valakit körbevesznek az akciók, akkor nehéz elszakadni...

Nem sokszor jártam eddig Debrecenben, maximum 10 alkalommal és általában kevés időt töltöttem a Fórumban, főként csak KFC miatt mentem be, ill. 1-2 kisebb szétnézésre. De most hogy időm engedte sorra vettem a boltokat. Ebben segítségemre volt tesóm is, aki hogy-hogynem szintén szeret vásárolgatni/nézelődni. 

Abból a szempontból ideálisnak mondható, hogy sok márka megtalálható a bevásárlóközpontban. Kényelmesen bejárható és nem túl nagy.

Őszintén nem terveztem vásárlást, így a jelentős akció láznak is igyekeztem ellenállni. Természetesen nem sikerült, de erős voltam, így csak egy kabátot és kiegészítőt vettem, meg a DM-ből is beszereztem 1-2 dolgot. Szóval mégsem tudtam annyira ellenállni, de a kínálatot tekintve ez ellenállás a részemről. :)

Ami viszont nagyon fontos, hogy teljesen ledöbbentem a boltokban, mivel a franchise márkák, mint pl H&M, Mango, Zara, stb. számos esetben más kínálattal jelenik Debrecenben meg, mint pl Pesten. Természetesen számos átfedés van, azonban számos különbség is. Mondhatom, hogy üdítő volt látni új darabokat végre!! :)
Továbbá akármennyire is ugyanaz a cég, mintha Debrecenben még olcsóbbak is lettek volna!! Ez főleg a Mango esetében volt számomra feltűnő, mivel 1500 Ft-ért már felsőket lehetett venni, 2500 Ft-ért nadrágot és így tovább. Mivel nagyon szeretem ezt a márkát így fájó szívvel mondtam nemet, de mivel nem volt cél a  vásárlás, így annyira talán nem is fájt! :)

Összegezve, érdemes benézni a Fórum Debrecenbe annak, aki arra jár vagy arra lakik, mert a boltok nincsenek lefosztva, rend van, tisztaság, nincs megveszekedett tömeg, hatalmas akciók vannak! Kell ennél több?!

Sajnos mire végeztem rám sötétedett és indultunk haza, így a Pláza és a belváros kimaradt, de ami késik nem múlik! Legközelebb igyekszem majd jobban beosztani az időmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése