2013. március 23., szombat

What A Girl's Makeup Means - Jenna Marbles (mit jelent a smink a lányokon)

Amint megláttam ezt a videót tudtam, hogy meg kell osztanom! Ez a csaj (Jenna Marbles) szerintem őrült, de kétségkívül szórakoztató.
A videóban gyakorlatilag elmeséli melyik smink (legyen akár baki) mit jelent a lányokon. Tény, hogy stílusa elég sajátos, hogy melyik smink(baki) mit jelent pedig igencsak egy sajátos vélemény, de 1-2 dologba akár még azt is mondhatjuk, hogy beletalál. Személy szerint jókat mosolyogtam rajta.
1-2 kedvenc:
Túl sok kontúr jelentése - Szeretem Kim Kardashiant...
Glitter (csillogó) szemhéj jelentése - 12 vagyok, Kesha vagyok
Leganygobb kedvenc:
Vastag szemöldök jelentése - Túl sok divatmagazint nézek :D
Figyelem, angol nyelvtudás szükséges!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése