2011. május 27., péntek

Shoptúra - Corvin

Shoptúra bejegyzés alatt a különböző vásárlásokról, üzletekről, aktuális kínálatról mondok véleményt.

A mai napon a Corvinban (Corvin Bevásárlóközpont) voltam. Először is leszögezném, hogy cípőt kerestem! De mint oly sokszor most sem azzal jöttem ki; sőt ha őszinte akarok lenni egy cipőboltba sem tértem be, ugyanis az első üzlet után feléledt bennem a vadászösztön!
De kezdjük is a legelején a Corvin mozi mögötti bejáraton érkeztem és épp tovább akartam haladni a NewYorker mellett, mikor visszafordultam, a sors keze húzott be. Hozzáteszem már jóideje nem voltam NewYorkerben, mivel már jó ideje azt tapasztaltam, hogy főként a halálfejes, kockás, emós, punkos, ki minek hívja, ruhákkal van tele. Pedig emlékszem még anno mikor bejött a NewYorker... de ez egy másik történet. A lényeg, hogy bementem és csodák csodájára tele volt jobbnál jobb darabbal. Nagyon meglepődtem, két zsákmánnyal távoztam is, de persze cserébe otthagytam egy nem kis összeget. Az üzlet fel van osztva sport, alkalmibb ill. férfi osztályra, ugyhogy tudtam hol keresgéljek. Abszolút meg vagyok elégedve a választékkal.
plusz infó: pozitívként elmondható, hogy végre a NewYorkertől megszokott bolt közepén próbafülke zsúfolásig emberekkel, sorban állás helyett! külön részen próbafülke, Én jó időpontban mentem, úgyhogy alig ember volt a jellemző. Nemtudom milyen lehet csúcsforgalom esetén, most teljesen fogyasztható volt. Negatívumként pedig az árat emelném ki. A megszokott nagy akciók helyett, most az akciós résznél is inkább az alig akció volt a jellemző. Pl: pólók átlag 3000 Ft
Hazaérve ránéztem a honlapjukra, mit kínálnak ott. Hát érdekes a honlap. Azon még van mit fejleszteni véleményem szerint. NewYorker honlap

Természetesen több üzletet végigjártam újabb zsákmány reményében, hajtott a vadászösztön! De még mindig nem cipőboltok fele. A meglepően jó kínálaton felbuzdulva keresgéltem tovább az üzletekben hátha újabb kincsekre akadok.
Sajnos a legtöbb üzlet nem dobogtatta meg ennyire a szívemet, átlagos tuhák, átlagos anyagból, átlagos fazonnal. Volt 1-2 komolyan, amire rátettek egy kis fodrot, mintha attól az a trikó nem trikó lenne... hát jobban is megerőltethették volna magukat. De negatív példákat (üzleteket) inkább nem sorolok fel. Beszéljünk csak a jókról!

Nagyon színes jó választékkal találkoztam még a H&M üzletében is. Abszolút trendszínek, abszolút jó formák. Ár tekintetében is igen széles volt a paletta úgyhogy mindenki megtalálhatta a számára ideális darabot. Hozzáteszem abszolút hozza azokat a darabokat, amik a honlapon is fent vannak. h&m honlap 
Ilyen beharangozó után egyértelmű, hogy innen is zsákmánnyal léptem ki.

Ha még pozitív példát kell hozni, akkor az a Mango lesz. Remek ruhák vannak a boltban, az anyaguk, színük, szabásuk, MINDEN tökéletes. Bár meg kell említenem, hogy Én egyébként is nagyon szeretem a Mangot. Ma mikor messziről megpillantottam az üzletet, rögtön a két eladót láttam meg, nagyon jó blúz volt rajtuk. Reméltem, hogy megtalálom a boltban is, de nem így lett. Nem szomorodtam el, mert találtam helyette számos más kiváló darabot.

Összefoglalva, aki mostanában a Corvinban jár, azoknak ajánlatos ezeket az üzleteket felkeresni; de a többi bolt is tartogat meglepetéseket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése