2011. július 6., szerda

A strandtáska tartalma

Korábban a strandra készüléssel kapcsolatban, illetve, hogy miben is menjünk strandra már írtam. Lásd! Így most nézzük mit is rejt a táskánk!

Amit egyértelmű, hogy magunkkal kell vinni törölköző, valamit, amire fekszünk, jobb esetben valamilyen strandpapucsot, bár vannak akik magas sarkúban rohannak egyik vízből a másikba. Mostanában rászoktam, hogy valamilyen hűtőtáskát is vigyek. Régebben sosem tettem be a jégakkut a fagyasztóba, meg ki akar olyan hatalmas hűtőtáskákkal rohangálni. De megtaláltam a tökéleteset. Kis hűtőtáska!! Kb 2 db fél literes üdítő fér bele, plusz ugye 2 jégakku és bírja egész nap. Ennél több nekem nem is kell, ha több kellene ott a nagy táska.

De nézzük is, hogy általában mit kellene, illetve mit is takar, a strandtáska!


Vegyük sorra.

  • Egy kaftán. Ha nem akarjuk a ruhánkat összevizezni, akkor kendőt, vagy kaftánt érdemes magunkkal vinni a strandra.
  • Napszemüveg, ugye egyértelmű!
  • Kalap. Védi az arcunkat és a hajunkat is.
  • Naptej. Én általában Nivea 30-ast használok, de még így is kicsit le tudok égni ha nem vigyázok, nekem bevált.
  • Ajakír. Hogy mennyire fontos, vagy nem fontos faktoros ajakírt használni erről megoszlanak a vélemények. Nekem még a normál ajakírtől sem égett le a szám. Mindenesetre most hoztam kettőt is, egy Nivea, ill. egy Clinique sun protection ajakírt.
  • Amit Én fontosnak tartanék még az valamilyen hajápoló szérum. Kutattam a neten kicsit, de Mo.-n konkrétan olyat, amit a strandon a hajunkra fújhatunk, hogy megvédjük, nem találtam. Hő elleni spray-t, napvédős sampont, balzsamot igen, de konkrétan olyat, amilyet elképzeltem nem. De kettőt azért ide is betettem. Az első egy Clarins sun care spray (ez testre is használható), a második pedig L'Occitane sun hair mist.
  • Amit még be lehet pakolni az valamilyen testpermet. Parfümöt ilyenkor nem érdemes használni, viszont testpermetet nyugodtan. Általában inkább utána szoktam hazafele pl, de ha nem fújjuk magunkat agyon, akkor strandon is nyugodtan használható.

Ha nagyon jók akarunk lenni, akkor esetleg körömreszelőt, ha fejfájósok vagyunk valamilyen fájdalomcsillapítót a hűtőtáskába még berakhatunk. Esetleg ragtapaszt, de elvileg ezt adnak a strandon és ha ez kell akkor már nem is igazi a fürdés.


Nagyjából ennyi, amit magammal viszek, túl nem szoktam magam pakolni, nincs értelme. Egy hagyományos strandoláshoz ezek elegendőek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése